Sunday 13 November 2011

BUKIT TERAP , PENAJIS , KOTA . NSDK

hujan yg turun malam niyh buat aku rase malas utk update .. tetapi ku gagahi jua utk menghiburkan hati dan diri sendiri yg sedang di tinggal kan .. okayy ! jgn pikir lain .. stop thinK nonsence .. ditinggalkan buat sementara waktu .. hmm .. penat ... tired .. penat .. letih .. tired .. sangat ! cup2 .. td aku telah pergi ke rumah besties aku .. bella .. ada kenduri kesyukuran di sana .. hmm .. harap maklum .. ada kenduri kesyukuran k .. lagi sekali di ulang ada kenduri kesyukuran .. dan buat yg kesekian kali nya .. aku ulang .. ada kenduri kesyukuran . =__= . kbai#

okayy .. gamba . ?? malas lah nak cari .. tapi .. tetapi .. aku ulang tetapi .. jangan khuatir .. pasti ada lah .. jup .. tunggu sekejap .. waitt ! tunggu kejap .. ishhh ! sabar lah ...

bersyukur lah kehadrat illahi ..
berkat kerajinan aq ..
aku masok kan jugak gamba niyh ..
aku suka pix ni ..
okayy..
harap maklum ..
korang jgn nak mengemon bila tengok pix niyh ..
mengemon . ?
ayat baruu .. hohooooo .. 
budak matrik nye ayat kott .....
niyh sume kengkawan aku  ..
attention !
budak tudung oren 2 .. nabila ....
or
bella
tuan rumah k ........ ;D

hmm .. kerana kemalasan aku .. ap pun x buleh niyh haa .. poning-poning yo den tulih blog mlam niyh ..mampuih tekau .. nak detail tengok membe aku nye blog k .. PELANGI ITU HIJAU .. budak sebelah aku .. tudung caler merah 2 .. hikhik .. dy sangat rajin .. k . tetibe kn .... nite =__=

p/s : sorry .. agak bosan . maaf . sorry . sorry . maaf . kbai#

2 comments:

  1. kahkahkah mengemon yo kojo kau mizah ae .
    den di koba ae rajin . acik kau rama2 la ! haha

    ReplyDelete
  2. rajin update blog lah .. hahah . acik kau butterfly :D

    ReplyDelete

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?