Monday 5 March 2012

Allah is always be there

hye semua ehh .. sorry for take too much time to post my new story .. bukan ap . akhir-akhir ni . terasa malas nak menaip . hmm aku xnak pun cakap banyak . tapi lately ni aku letih sikit . banyak assgment nak kene hantar . alhamdulillah . semua sudah siap ku hantar.. hmmm . aku nak motivate diri sendiri ni ..hmm . ye la dalam hidup ni sape je x pernah rasa gagal kan . aku pon penah jugak . mula2 down jugak lah aku dibuatnya . tapi . aku teringat orang cakap Allah  bagi ujian dekat kita tandanya Allah masih peduli dekat kita . Allah masih prihatin dekat kita .so kalau korang pernah gagal dalam hidup . x kisah la gagal dalam apa sekalipun . bersyukur lah . sebab Allah masih pedulikan korang . and aku ada baca satu buku ni . penulis aku x ingat . tapi tajuk buku tu "DARE TO FAIL"memang bagus buku ni . motivate sangat utk akku dan sesiapa saja yang memerlukan semangat . thanks dekat senior depan bilik aku sebab bagi pinjam buku tu . salah satu ayat dalam buku tu yang menaikkan semangat aku ialah "YOU MAYBE HAD FORGET YOUR ACTION ,  BUT YOUR ACTION NEVER FORGET YOU" means kat situ . kalau korang dah usha sekian lama . jangan lah risau dah khuatir sebab usha korang 2 pasti ada balasannya . so jangan pernah berputus asa okayyy :))
then lagi 1. saat korang mula rasa berputus asa , maka berdoalah pada Allah agar dikuatkan semangat dan ditabahkan hati.ingat lah Allah sentiasa ada untuk hambanya .

so . korang jangan lah rasa diri tu rendah di hadapan orang lain . sebab kita x perlukan manusia untuk judge kita . yang penting pandangan Allah dekat kita sebab Allah yang judge kita kat Akhirat nnati . so , chill lah korang k :DD

p/s : kuatkan semangat , ALLAH sentiasa bersama kita

No comments:

Post a Comment

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?