Saturday 24 December 2011

maaf !

sepeninggalan aku .. meskipun tiada sebaris ayat yg ku tinggalkan utk korang . tidak bermakna aku melupakan korang .. wahai followers sekalian .. aku masih mengingati you all .. tapi .. gara2 kesibukan aku dan kelembapan line wifi di hostel menyebabkan aku terasa malas utk update blog . acecececceh ! pandai x aku barkata-kata korang . haha !

so ! korang cam mana . sihat k . ??hmm . jangan kata korang dah x kenal aku sape ehh .. kang aku nagis kang teros g nyorok belakang almari aku yg agak sempit utk aku meyorok dan dalam almari 2 ada banyak baju kurung mak aku dan ada juga kain langsir raya tahun lepas dan tak lupa kepada baju kurung aku . maklumlah menumpang almari mak kan . dan ada juga cermin pada almari 2 . kbai#

ehh korang kenal aku kan .. jangan lah cakap korang x ingat aku dah .. elehhh ! malu la 2 .. mesti ada di antara korang yg rindu aku .. even rindu dalam keadaan terpaksa pun aku dah cukup hargai dah .. ye lah sape jea nak
rindu kat aku niyh .. budak yg suka mengarot dan merapu .. hhaha ! that's me ;DD

okayy korang .. aku xd idea ni .. tapi kalau korang suruh aku mengarot .. and merapu aku suka lah .. atau pun buat karangan .. hahah ! aku suka karangan doh .. bestt kot .. ayat nak puitis je bila buat karangan 2 .. tetibe teringat time sekolah .. acecech ! dan2 kau rindu sekolah mizah .. peace yaww :))

okayy lah korang .. next time aku update lagi k .. korang jangan rindu aku sangat .. even korang rindu aku terpaksa kan .. aku tetaP merasai nya . hahhah !kbai#

p/s : TERIMA KASIH DAUN KELADI KEPADA SEMUA FOLLOWERS AKU K .. HOPE KORANG            X BOSAN NAK BACA BLOG AKU YG CAM HARAM NI .. HAHA !  see yaw .. as'salam ;DD

No comments:

Post a Comment

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?