Monday 28 May 2012

takdir Allah sangat indah

dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha penyayang ..

fes sekali nak mulakan dgn ucapan terima kasih daun pandan *lagi sekali aku mention mende alah ni
yela bukan apa mizah terharu dgn korang semua , abg-abg ensem , kakak pretty , adik comel semua sudi melawat ke ladang coklat yang hampir pupus dek kemarau dan kurang menyerlah dgn idea-idea yg sangat tidak bernas dalam karya penulisan . kbai#

orang cakap , kalau kita ikhlas dalam berkawan , siapa pun dia , macam mana pun rupa dia , kita tetap sudi bersama mereka kan .
mizah kan pernah cakap dgn someone ni .

mizah :awak saya rasa hati kita ni memang Allah dah takdirkan utk bersama kan
gegurl : mana awak tau ni *malu-malu kunun
mizah : sebab susah senang kita selalu bersama kan *hati ini berdebar-debar menunggu respon -.-
gegurl : saya pun rasa macam tu , Allah dah tulis takdir utk kita , susah senang kita lalaui sama-sama , Allah dah tautkan hati kita , biar nanti walau kita berpisah jauh di mata , namun di hati tidak ..
mizah : uuuu , haah , kita syg awak tau , tak nak berpisah till ends *kembang kuncup hidung aku tatkala mendengar gegurl cakap macam tu ^^

ok . the conversation it's about two heart which Allah has been write it , for them to be friends till ends . insyaAllah :)

act kan . mizah ni wanita tulen , jgn pernah salah sangka dgn perbualan di atas . cuma dalam alam realiti penggunaan awak dan saya itu ditukar menjadi kepada perkataan yg ganas iaitu aku dan kau . that's all , sekian terima kasih .from heart with love :D

No comments:

Post a Comment

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?