Wednesday 24 October 2012

maafkan saya

dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha penyayang :)

faktor menyebabkan de malas update belog :) :


  • kesibukan exam mengatasi segalanya
  • kelembabpan wifi 
  • wifi nak laju kene pegi belok sebelah
  • aku malas
  • takde idea
  • laptop berat nak bawak jenjalan (sebab nak on9 laju kene pegi belok sebelah macam aku cakap tu)

faktor menyebabkan aku update belog :) :

  • risau nanti belog bersarang
  • risau ada orang rindu aku *perasan  kbai#
  • risau kengkawan lari
  • risau takde kawan
  • risau orang taknak kawan
  • risau hilang kawan
  • risau yang merisaukan dan serisau-risaunya *apa kau merepek ni shetan ? -__-

maaf sebab jarang update kengkawan .  masa mencemburui den lah . bukan tak nak update pun . so let's be friend again *sambil hulur tangan . kenkonon berjabat tangan :)

maafkan saya *buat suara Nabil :) kbai#

3 comments:

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?