Friday 25 May 2012

dear friends

dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha penyayang ...
because tonight will be the night ..
lepas satu , satu , lepas satu , satu .. ehh apa yg aku nak cakap ni kan . ntah tak tau nak mula dari mana . ditelan mati mak , diluah mati bapak . sebersalah hati den ni haa . tapi i must told you something . something that will not make you avoid me :O

ok , sape2 pun kalau kenal aku dari sekolah , mesti tahu perangai aku macam mana kan , huhahuha sini sana , terjerit2 sini sana . orang cakap aku KEPALA GILA-GILA lah senang citer .
korang aku tak pernah berubah , aku masih sama macam dulu same je gila macam dulu . mungkin sekarang aku lebih sopan *really want to cut that word =.=

yess . kalau kita tengok ramai gila kan perempuan sekarang pakai tudung . alhamdulillah . aku pun pakai tudung . tapi aku dulu pakai tudung , juz cover rambut semata , tanpa aku pedulikan lengan dan kaki . haa , bab ni je aku ubah , jgn risau aku masih GILA macam dulu . *pengakuan ikhlas dari hati sanubari ini ;)
juz aku mula fikir , tak guna jugak kalau aku pakai tudung tapi kaki nampak :O
whoooaaaa ! bukan aku suka2 tutup kaki . tapi tu Allah yg suruh . bkn utk pesen k ap
*pesen=fesyen
bab tutup kaki je aku berubah , jangan la rasa pelik . aku still macam dulu . GILA-GILA dan happening 
kdg-kdg saya membawa HAPPINESS  dalam hidup kawan-kawan *perasan sensorang :O
lagi satu jgn la cakap aku pinjam baju mak aku pulak =.=
aku memang nak pakai baju besar2 . ya Allah ohsemm sangat . rasa comfortable kot . you can try then you can feel what i feel when i wear it -.-
aku masih pening-pening macam dulu , juz aku berubah dari segi pemakaian je , korang perasan kan . NO !!! bukan nak RIAK . tiada dalam senarai pun perasaan tu , tapi nak bagi tau .
 i wish that you'll never feel uncomfortable with me . i don't need your respect friends , because i know long time ago i also seem just like you . not to perfect in covering my aurah , but i just need your support . your doa , to make me feel strong so i can go on with my mission to protect my dignity as a muslim women :)
baru aku sedar tak guna kalau kita pakai tudung tapi kaki nampak , tangan nampak . lagi sekali den cakap , saya masih HAMIZAH HARUN yg anda semua kenal dulu . cuma ada perbezaan dari segi pemakaian .
trust me . when you start to covering your aurah perfectly . Allah will help you to improve your akhlak to . trust me , this is not what i said , but this is Allah promise . Allah is always be in our side if we try to improve ourself .Allah will accompany us either we need it or not . see how kind Allah with us . don't you ever see that . guys please take note what i said . i'm still the old HAMIZAH HARUN . don't worry because i'm still the old HAMIZAH HARUN . *banyak kali den ulang dah --'
mudah-mudahan kita semua mendapat redho dari Allah S.W.T
sekian :)

No comments:

Post a Comment

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?