Tuesday, 29 May 2012

siapakah gerangan jejaka itu

dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha penyayang ....

whoooaaaa ,, petang yg hening disusuli kicauan burung *k tipu#
mano datang ehh kicauan burung ..
bunyi kipas je lebih . =.=

jejakai ini sangat shomell ..
hensemm semestinya ..
tapi siapakah aku untuk memiliki hatinya ..
hanya gambar menjadi pengubat rindu di hati ..

ni je koleksi gambar yg ada tinggal dgn mizah ..
yg lain semua dh kene ambil orang .. sedih bertamu di hati .
terpaksa berkongsi kasih dgn orang lain yg tak dikenali .

nak kata perampas pun tak boleh jugak . hhihiiiiiii -.-

hensemm kan dy .. whoooaaaa
tergoda mak .
hahhahaa
:D
selamat tinggal SASUKE  
kenang daku dalam setiap lakonan mu .. 
muehehehehehe :D


that's all ..
kbai#
jangan marah haa . kalau marah kene jual . hihiii :))

11 comments:

  1. ni fanatik sngt dgn naruto ni..
    kan ??

    ReplyDelete
  2. hehehe .. oopet , minat sgtt <3
    syahirah fanatik kot ,, teramat , tapi hanya pada sasuke . heheh

    ReplyDelete
  3. tgk naruto semata - mata nk tgk sasuke la ni..

    ReplyDelete
  4. haha.. dlu sy minat tahap giler ngn naruto.. watak plg sy mnat, Kakashi! hehe... hensem sgt2.. n cooooooollll...

    ReplyDelete
  5. ishh , mana tau ni , hehehe , sanggop tunggu demi sasuke , hihihii :D

    ReplyDelete
  6. emma , ye k . hehehe , jangan sebut watak lain , mizah tak kenal , tgok naruto utk sasuke je , hehehhe :D

    ReplyDelete
  7. syed , siapakh gerangan itachi itu :O
    hehhehhee

    ReplyDelete
  8. kakashi pn x kenal ke? ish3... kakashi ni guru dorg r.. itachi tu plak abg sasuke.. :P haha

    ReplyDelete
  9. hehehhe , emma mizah kenal sasuke ensem sorang je . maklum lah cinte pertama gitu . heheh ^^

    ReplyDelete

seindah hiasaN ..

seindah hiasaN ..
try goNna be like this . can I . ?